Časté dotazy

Můžete sehnat i produkt, který není v e-shopu?

Napište nám, prosím, o jaký výrobek máte zájem a my vám rádi odepíšeme, jestli a za jakou cenu ho můžeme sehnat. Nabídku našeho e-shopu budeme postupně rozšiřovat a uvítáme velmi rádi vaše podněty a náměty na další produkty. To platí i o různých druzích balení. Mnoho výrobců vyrábí jeden produkt v malých i větších baleních a v e-shopu máme třeba jen jeden druh balení, přesto ale můžeme dle vašeho zájmu zajistit i jiné balení.

Je možný osobní odběr v Praze nebo Brně?

V Praze v současné době zatím bohužel ne. Možnost osobního vyzvednutí v Brně-Bystrci je po domluvě a jen v případě menších lehčích věcí.

Proč nedoručujete kromě České pošty také PPL nebo DPD?

Protože sídlíme v Rakousku a pokud by si k nám dopravce jezdil balíky vyzvedávat, poštovné by platilo jako mezinárodní, tedy mnohem vyšší než u České pošty. Na hraniční pobočku České pošty to máme blízko - tam balíky sami vozíme.

Je možné zabalit zásilku jako dárek?

Rádi vám vyjdeme vstříc a zabalíme balík do dárkového balícího papíru nebo zboží zabalíme jako dárkovou krabici s průhledným víkem. Napište vaše přání při objednávce do kolonky "poznámka" a domluvíme se. 

Je možné platit také bankovní kartou?

Zatím nabízíme platbu pouze bankovním převodem nebo dobírkou, jelikož zákazníci v Česku tyto metody stále výrazně upřednostňují. Ale v budoucnu jistě zavedeme i platbu kartou.

Jsou opravdu všechny produkty vyrobené v Rakousku?

Téměř všechny produkty jsou vyrobené z rakouských surovin a na území Rakouska. Některé produkty pochází i z Německa, Švýcarska nebo Jižního Tyrolska, ale je to u nich uvedeno.

Prodáváte rakouské potraviny i pro gastronomii, catering a hotely ve velkém množství a větších baleních?

Ano, mnoho produktů můžeme dodat i ve větších baleních pro gastronomii. Napište nám prosím konkrétní dotaz.